Delivery

Let op: momenteel alleen beschikbaar bij onderstaande locaties:

Stap 1: Kies je bezorgplatform:

* Op deze locatie is het (nog) niet mogelijk om via dit bezorgplatform een bestelling te plaatsen

Momenteel hebben we beperkte bezorgmomenten. Kijk op de bestelpagina van de locatie voor de meest actuele tijden waarop een bestelling geplaatst kan worden. 

Zo werkt bezorgen bij Happy Italy:

Stap 1

Kies een bezorgplatform

Stap 2

Plaats je bestelling

Stap 3

Wacht op de koerier

Antwoorden op je vragen vind je hier!

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Dat verschilt per bezorgplatform.

Bij Thuisbezorgd: Klik daarvoor op de button “Volg je bestelling” in de email die je van Thuisbezorgd hebt ontvangen.

Bij UberEats:
1. Open de Uber Eats-app.
2. Tik op het pictogram Betalingsbewijs op de menubalk onderaan.
3. Tik op Gepland om je huidige bestelling te selecteren.
4. Tik op Volgen om de status van jouw bestelling te bekijken.

(Hoe) kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?

Na het plaatsen van een bestelling is het momenteel niet mogelijk deze aan te passen.

Waar kan ik gebruik maken van Delivery?

Delivery is bij alle Happy locaties mogelijk, met uitzondering van Sandelingen. Kijk voor de actuele openingstijden per bezorgplatform bij de bovenstaande locaties.

Wanneer kan ik een Delivery order plaatsen?

Dit verschilt per locatie. Kijk op de bestelpagina van de locatie voor de meest actuele tijden waarop een bestelling geplaatst kan worden.

Hoe kan ik betalen voor mijn Delivery order?

Dit verschilt per bezorgdienst:
Bij UberEats kun je betalen met iDeal, Paypal en (Prepaid) Creditcard.
Bij Thuisbezorgd kun je betalen met bovengenoemde betaalmethoden alsook contant, Pin aan huis, Bitcoin, Apple pay, VVV Cadeaukaart, Google Pay en Takeaway Pay.

Wie kan ik bellen over mijn geplaatste order?

Voor vragen over je geplaatste order kun je contact opnemen met 085-0181869 (houd je ordernummer bij de hand).