Heb je een vraag?
Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen.
Hieronder vind je per onderwerp de meest gestelde vragen.

Kan ik glutenvrij eten bij Happy Italy?
Op dit moment serveren wij geen glutenvrije pizza's en pasta's. Het is wel mogelijk om je eigen glutenvrije pizzabodem of pasta mee te nemen, die wij aanvullen met onze ingrediënten. Je dient wel zelf onze collega’s in het desbetreffende restaurant op de hoogte te stellen.

Wanneer ontvang ik mijn Happy Card?
Helaas is onze Happy Card nog niet gereed. Achter de schermen zijn wij nog druk bezig met de ontwikkeling hiervan. Zodra bekend wordt wanneer de Happy Card beschikbaar is, zullen wij dit uiteraard bekend maken middels onze facebookpagina en website.

Is er wifi beschikbaar bij Happy Italy?
In onze restaurants kun je gebruik maken van ongelimiteerd en gratis internet.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Happy Italy?
Happy Italy hanteert een pin-only beleid in de restaurants. Visa en Mastercard worden eveneens geaccepteerd. American Express is geen betaalmogelijkheid bij Happy Italy.

Zijn er franchisemogelijkheden bij Happy Italy?
Ben je geïnteresseerd in de Happy Italy formule en wil je zelfstandig, onder de vlag van Happy Italy, een eigen restaurant runnen? Stuur dan een mail naar franchise@happymg.nl

Zijn de dinercheques online te bestellen?
Onze dinercheque zijn enkel te verkrijgen in onze restaurants t.w.v. €10,-. De dinercheque is 1 jaar geldig o.b.v. afgiftedatum, is niet inwisselbaar voor geld en het gehele bedrag dient besteed te worden.

Zijn huisdieren welkom bij Happy Italy?
Helaas verlenen wij geen toegang aan huisdieren bij Happy Italy. Op onze terrassen zijn huisdieren aangelijnd wel welkom. Vanzelfsprekend maken wij voor blindengeleidehonden op alle gevallen een uitzondering.

Heeft Happy Italy een bezorgservice?
Happy Italy biedt geen bezorgservice aan. Onze Happy Italy gerechten zijn uitsluitend in onze restaurants te verkrijgen omdat we alleen daar de Happy Italy kwaliteit en versheid kunnen garanderen, waar iedereen op rekent.

Kan ik telefonisch een bestelling doen bij Happy Italy?
Het is niet mogelijk om telefonisch te bestellen. In onze restaurants ben je van harte welkom om jouw bestelling te doen, waarna je de keuze hebt om de bestelling mee te nemen of te nuttigen in ons restaurant.

Kan ik algemene informatie over Happy Italy krijgen voor mijn studie?
Wij danken je voor je interesse om Happy Italy te betrekken bij je studie. Happy Italy heeft de keuze gemaakt om alleen studenten die stage bij Happy Italy lopen in detail te helpen bij het beantwoorden van vragen ten behoeve van hun studie. Omdat we dit soort vragen regelmatig krijgen, kunnen we er helaas niet persoonlijk op ingaan.

Kan ik het meubilair of de bedrijfskleding van Happy Italy kopen?
Het is helaas niet mogelijk om het meubilair of de bedrijfskleding van Happy Italy te kopen.


Contact
Is je vraag nog niet beantwoord? Of heb je nog tips, aan-  of opmerkingen, stuur dan gerust een mail naar info@happymg.nl

Ontevreden?
Happy Italy heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Daarom hanteren wij de 100% altijd tevreden garantie. Toch kan het natuurlijk een keer voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent. Mocht dit het geval zijn, stuur dan een mail naar klantenservice@happymg.nl
Mail ons je opmerking inclusief foto van de kassabon, zodat wij het kunnen behandelen.
Let op: zonder kassabon wordt de mail niet in behandeling genomen.

Nieuwe locatie?
Happy Italy is altijd opzoek naar nieuwe locaties. In de komende jaren wil Happy Italy het aantal restaurants flink uitbreiden. Het is de bedoeling dat er overal in Nederland nieuwe Happy Italy-restaurants worden geopend. Soms duurt het echter even voordat we een geschikte locatie hebben gevonden. Heb je tips, ideeën of panden voor een nieuwe Happy Italy locatie, stuur dan een mail naar makelaar@happymg.nl